zondag 10 juni 2012

Mijn verslaving

Helloww,

Ik zal vast niet de enige zijn met deze verslaving, ik ben namelijk erg verslaafd aan lippenbalsems! :O
Ik kan er niet van af blijven, en ik moet dan ook altijd een lippenbalsem bij me hebben want anders worden ze al schaal en rood. Ja inderdaad een teken van een verslaving, ik kan niet meer zonder!

Nou vind ik het helemaal niet erg om hier een verslaving aan te hebben, dit doet geen kwaad! Maar mijn portemonnee is er minder blij mee, haha!
Ik vind het zo leuk om een nieuwe lippenbalsem te kopen, zo'n heerlijk nieuw smaakje; lekker uittesten! Ik hou vooral van de lippenbalsems die wat steviger zijn, want waar ik me erg aan kan irriteren zijn lippenbalsems die heel glad zijn, olie-achtig. Deze vind ik echt heel vervelend, maar het nadeel is dat je niet altijd weet hoe die zit/voelt, want je kan hem niet even openmaken in de winkel en gebruiken!
















Heeft een van jullie ook deze verslaving? Of weet iemand nog een heerlijke lippenbalsem die niet mag ontbreken? Ik hoor het graag van jullie! ;)

Xx Chicanonima


1 opmerking:

  1. Ik ben heel erg make-up verslaafd, haha!
    En ook mijn lippenbalsemverslaving heb ik al jaren. Mijn geliefde Rosebud salve en ik zijn onafscheidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen