dinsdag 12 juni 2012

Catrice Cruise Couture nagellak

Hallo allemaal!

Ik merk dat de nieuwe Limited Edition van Catrice: Cruise Couture, erg goed in de smaak valt bij iedereen( op Bloglovin).
Maar het erge is, ik heb nog niet eens IETS van deze editie! Ik ben zelf niet heel erg fan van oogschaduw, want ik gebruik het ook nauwelijks. Ik ben juist wel van de lippenbalsems en nagellakjes!
Mij lijken de blauwe nagellakjes erg mooi! Ik ga sowieso deze week even richting de Kruitvat om deze te halen.



Ik vind het echt een heel leuk thema van Catrice, ik hou van deze kleurtjes! Het geeft me echt een zomers gevoel (ook al is het weer niet bepaald zomers).

Ik ben benieuwd naar jullie reacties op deze nieuwe Limited Edition, en hoop daaruit op te merken of het de moeite waard is om hiervoor naar de Kruitvat te gaan! Het lijkt me wel, omdat bijna elke blogger er wel positief over is, maar wil graag ook jullie mening weten!

Xx Chicanonima

3 opmerkingen:

  1. De LE valt mij persoonlijk een beetje tegen. De lipsticks, glosses en de blush zitten in het vaste assortiment en het palletje valt tegen.
    Maar de blauwe gelliner is ge-wel-dig! Echt iets speciaals, omdat er geen ander merk is met deze kleur gelliner. Aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus deze collectie is niet de beste aller tijden van Catrice ? Ik ga de blauwe gelliner dan zeker eens proberen! Thanks!

      Xx Chicanonima

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen