maandag 11 juni 2012

1e winactie

Helloo,

Jaa ik weet het zelf ook, ik heb bijna geen volgers, maar dat is niet zo heel gek want ik ben pas een paar dagen geleden begonnen met mijn site. Ik dacht, om wat meer volgers te krijgen, nu al een winactie te doen. Nou moet deze winactie wel tot wat langer duren want anders heb ik niet genoeg keuze om een winares uit te kiezen!
Wat kan je winnen?


Chocomania lippenbalsem van de Body Shop


Montagne Jeunesse anti-stress maskertje


Mijn favoriete lakje van Catrice: Scream Peach!


Essence Get Big Lashes Volume Boost Mascara


Body Shop - Born Lippy watermelon



Wat MOET je doen om te winnen?
* Mij natuurlijk volgen op www.chicanonima3.blogspot.nl / www.bloglovin.com
* Een reactie achterlaten waarin je verteld dat je meedoet.

Wat MAG je doen ?
* Een reactie achterlaten waarin je verteld waarom jij dit pakket moet winnen.

Deze winactie geld vanaf vandaag (11-06) tot en met 25-06-2012.
De winnares krijgt een mailtje, maar word niet duidelijk gemaakt op mijn site.

Dus laat snel een reactie achter, en volg me om dit fantastische pakket te winnen!!

Xx Chicanonima

6 opmerkingen:

  1. Ik doe mee :) Super leuke actie!
    Ik volg je natuurlijk ook :)

    Ik hoop dat ik win, ziet er echt super uit en aangezien ik een no-buy heb omdat ik aan het sparen ben voor een camera, zou het supergoed uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee! Ik zie alleen nergens staan waar ik je kan volgen.

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet ook helemaal niet hoe ik je kan volgen...? Geen bloglovin knop? :)
    Nouja ik doe meee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf! Ik volg je :D Waarom ik het wil winnen? Omdat er allemaal spulletjes bijzitten die ik vaker gebruikt heb maar op zijn, en ben dus helemaal toe aan nieuwe:D

    thestylishconfessions@gmail.com
    xx
    Discover my Stylish Confessions! ♥

    Discover my Stylish Confessions! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een nieuwe post geplaatst(Titel; mijn sorry!), kijk daar maar eventjes! ;)

    Xx Chicanonima

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, wat een leuke winactie!
    Vooral de watermeloen lipbalsem wil ik hebben, haha! Watermeloen is mijn favoriete geur & lipbalsem mijn favoriete product, perfecte combi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen