zondag 10 juni 2012

Last van vet haar? Dit is DE oplossing!

Last van vet haar? Dan is dit DE oplossing!

Ik heb heel snel last van vet haar, als ik het de ene dag was is het 2 dagen daarna alweer vet. Maar ik ga het niet elke dag wassen want dit is niet goed voor je haar. Heel vervelend natuurlijk!
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd om vet haar te voorkomen, minder wassen, maar dan heb je toch een paar dagen / 1 dag last van vet haar, en dit wil je niet.

Nou zag ik laast op www.beautygloss.com DE oplossing; john frieda volume thickening blow dry lotion. Ik heb het de dag erna nog gehaald en het uitgeprobeerd. Het werkte super!! Voor maar 7/8 euro bij de drogist.

Ik waste het normaal om de dag, nu was ik het om de 2 dagen. Veel beter voor je haar natuurlijk en zo stel je ook het wassen uit waardoor het ook minder snel vet word.

Ik gebruik het alleen iets anders dan hoort. Ik was me haar altijd in de avond, de dag erna is het niet vet dus hoef ik deze spray ook niet te gebruiken. De dag daarna spuit ik het in de ochtend op mijn haar, vooral op op je scheiding en de voorste plukjes (deze vallen het meest op als het vet is). Deze dag is het door de spray niet meer vet. De dag erna doe ik weer hetzelfde en die avond was ik het weer. En zo herhaal je het alsmaar door en door.
Op deze manier stel je het wassen van je haar uit, en dat is veel beter voor je haar. Zo word het veel minder snel.

Xx Chicanonima

Geen opmerkingen:

Een reactie posten