maandag 17 september 2012

Lang niet meer geblogd..

Hallo allemaal,

Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden omdat ik een tijdje niet heb geblogd.
Je kent het wel, het nieuwe jaar begint, dus ben je even alleen met school en sport en dergelijke bezig.
Maar ik zal proberen vanaf nu weer wat meer te bloggen.
Dus ik zal mijn inspiratie weer laten gaan!

Ik wil een beetje van mijn Blog een forum gaan maken. Zodat jullie allerlei vragen aan mij kunnen stellen, maakt niet uit waarover. Van lichaamsproblemen/onzekerheden tot maaltijdrecepten! Verzin het maar, en ik zal hier antwoord opgeven.
Ik weet alleen niet hoe ik het precies ga doen dat jullie mij altijd goed advies kunnen vragen. Als iemand een tip heeft? Laat dan graag een comment achter!

Ik hoor het graag van jullie!

Xx. Chicanonima!

2 opmerkingen: