zondag 1 juli 2012

Mijn favorieten lippenbalsems

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje niet geblogd,  maar druk met school, laatste weken, je kent het wel. Sorry hiervoor. :)

Als je mijn blog volgt weet je vast wel dat ik een verslaving heb aan lippenbalsems. Ik vind het echt de beste uitvinding ooit, en kan er ook echt NIET zonder.
Ik dacht laat ik eens een bericht posten over mijn favorieten lippenbalsems. Nou word dit best moeilijk omdat ik er nogal wat heb.
Dus laat ik daarom maar een top 5 maken.

1. Purol zalf onguent

Dit is denk ik toch echt mijn favoriet. Deze purol lippenbalsem verzorgd je lippen enorm goed en het zit erg lekker op je lippen vind ik, niet te glad en ook niet te plakkerig.
Het werk ook enorm goed tegen schale plekjes of bij rode vlekjes op je gezicht (na een pukkeltje bijvoorbeeld).
Het enige nadeel van deze lippenbalsem vind ik dat het niet ENORM lekker ruikt. Ik houd meestal van fruitige lippenbalsems, en dat is deze niet. Maar hij ruikt opzich nog best lekker.

2. Lipsmacker watermelon

Dit is ook wel een van de lekkerste lipsmackers die ik heb. Ik heb hem net nieuw en ben erachter gekomen dat deze lipsmackers erg goedkoop zijn en heel lekker ruiken. Overigens werken ze ook nog goed en zitten ze lekker op je lippen. Binnekort dus maar eens een nieuw smaakje/geurtje kopen.

Weet een van jullie nog een lekkere lipsmacker van dit merk? Laat het me dan weten, misschien maak ik er wel een review van. :)

3. Blistex

Blistex vind ik ook echt een hele fijne lippenbalsem. Hij werkt echt enorm goed, het verzorgd je lippen zeer goed. Ik vind hem ook erg fijn zitten omdat je hem 'voelt'. Je voelt dat hij verzorgend is en dat het iets met je lippen doet. Het tintelt een beetje. Hij is ook niet heel plakkerig of heel glad, en dat is bij mij het grootste punt bij een lippenbalsem! :)

4. The little red tin


Ook een erg fijne lippenbalsem. Vooral omdat deze ENORM lekker ruikt! Het doet me denken aan Redband snoepjes, van dat aarbei met drop. :') Verder zit hij opzich ook wel lekker, een klein beetje te glad maar het is wel zeker een aanrader!

5. Purol

Weer een Purol, inderdaad! Deze lippenbalsem van Purol ruikt zo onwijs lekker! Het doet me ergens aan denken, maar waar aan? Ik zou het niet weten!
Hij zit opzich ook wel lekker alleen vind ik hem iets te glad zitten. Maar het is zeker ook wel een aanrader!


Dit was denk ik mijn top 5 van mijn lekkerste lippenbalsems. Het is zo moeilijk om uit al mijn lippenbalsems te kiezen en om daar een top 5 van te maken, maar volgens mij was dit het wel zo'n beetje!

Wat zijn jullie fijnste lippenbalsems? Zit die hier ook tussen? Laat een comment achter als je wilt, en laat me weten wat jij ervan vind!

Xx. Chicanonima! :')

2 opmerkingen:

  1. Mijn favoriet is Rosebud salve, te koop bij Douglas! Can't get enough!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar hoor ik inderdaad veel over, ik vind hem ook ENORM fijn! Maar weet niet of ik er 10 euro voor over heb..? X

      Verwijderen